Välkommen

Välkommen!

Vårt mål är att erbjuda allmäntandvård och implantatbehandling till högsta kvalitet i en lugn och stressfri miljö. Vi strävar mot att tillsammans med dig uppnå en långvarig och god munhälsa. Vi ökar ständigt våra kunskaper genom kontinuerlig vidareutbildning.

Vi på Kungskliniken:

• Ger dig ett personligt bemötande och gott omhändertagande i våra fina lokaler.
  • Utför tandvård i tiden med moderna material, digital röntgen, intraorala foton, panormaröntgen samt digital scanning vid implantat-, kron- och brobehandlingar
  • Samarbetar med Axelsson Tandteknik/CLB Dental Teknik AB i Arboga.
  • Samarbetar med Dentalteknik Eskilstuna AB

Följ oss på Facebook!

AdobeStock_300245953_Editorial_Use_Only.jpeg

Gruppbild personalen

Nya patienter

Vi tar gärna emot nya patienter, såväl vuxna som barn och ungdomar. Du som redan är patient hos oss och rekommenderar oss för en vän får ett presentkort på 200 kr att använda vid din nästa behandling.

För att lista dig hos oss kan du antingen ringa till oss på 016-512699 eller lista dig via vår webbtidbokning.

Gällande covid-19

Vi på Kungskliniken följer utvecklingen av Covid-19 och lägger stort fokus på säkerheten för våra patienter och vår personal. Vi har öppet som vanligt och följer riktlinjerna från Folkhälsomyndigheten för att undvika och minimera smittspridning.

Du är välkommen att besöka oss om du känner dig frisk och inte har några sjukdomssymptom.

Tillsammans genom pandemin

Under ett år har Praktikertjänst filmat, intervjuat och dokumenterat arbetet under pandemin ute på mottagningarna och kontoret. Syftet med filmen är att lyfta medarbetarnas insatser och skildra en annorlunda vardag. Filmen tar avstamp i april 2020 och visar händelseförloppet fram till inledningen av vaccinationsprogrammet våren 2021.

Mer om dokumentären